UDFORDRING
Hvordan positionerer man sig som et
stærkt gastronomisk brand?
KUNDE
YDELSER
Konceptudvikling
Produktion
Markedsføring
Brugerundersøgelse
MEDIER
Podcast
Video
Artikel
MÅLGRUPPE
Kvinder 18-39 år
Foto: Rita Kuhlmann
MÅLSÆTNING
For Jacobsen har formålet været at bakke op
om tiltag, der sætter både brand og gastronomi
i en mere bred kontekst
LØSNING
To Sultne Piger har en dejlig uprætentiøs og meget troværdig tilgang og holdning til gastronomien, som Jacobsen gerne vil bakke op om og tage del i. Og med samarbejdet bliverJacobsen eksponeret i en målgruppe, der er interesseret i mad, madlavning og gastronomi.
S2 – Herovideo
S2 – ‘London calling’ Mathias “Zanka” Jørgensen
S3 – ‘Påskeafsnittet’
RESULTAT
Gennem en sæson med sponsorat af To Sultne Piger, har Jacobsen fået en højere ad-recall end ved mere traditionelle medier, samt målinger viser, at målgruppen finder Jacobsen mere interessant og i stigende grad vil prøve eller drikke Jacobsen.
Foto: Rita Kuhlmann & Kristina Pedersen
Citrjaojrarajroarjoaor
Mads Egeskov