37 timer

UDFORDRING

Hvordan positionere man sig som en A-kasse der ikke kun er der for de ledige, men lige så meget for medlemmerne i alle arbejdslivets overgange.

KUNDE
AKA. Akademikernes A-kasse.
YDELSER 
Konceptudvikling
Produktion
Markedsføring
MEDIER 
Podcast
Video
Artikel

MÅLGRUPPE
25-65 år
MÅLSÆTNING

At sikre formidling om arbejdslivets mange overgange, og at Akademikernes A-kasse ikke kun er der for deres medlemmer i ledighed.

LØSNING

2 sæsoner af podcasten ’37 timer’, der undersøger hvordan vi har det i vores arbejdsliv ved at invitere en række kendte og ukendte danskere ind til en snak om alle de emner, der kan gnave i nattesøvnen og forhindre os fra at folde os helt ud.

RESULTAT

Akademikernes A-kasse er blevet afsender på et langvarigt format, der har styrket deres positionering blandt deres medlemmer, og lige så vel har værget nye medlemmer på baggrund af podcasten.

Vil du høre mere?

KONTAKT

Christoffer Høg
Kommerciel direktør
christoffer@heartbeats.dk
+45 21 84 51 88

Holdet bag

PODCASTPRODUCER
Emilie Westh Wold

VIDEO
Andreas Brink Vestergaard
Kristina Pedersen
Lasse Lund
Embla Egelund
Natalja Binzer

FOTOGRAF
Rita Kuhlmann

PROJEKTLEDER
Christine Faarbæk
Christina Damstedt

GRAFIK
Mia McCaul